so

just nu har jag so, vi jobbar om droger. vill lyckas och få bra betyg
sen har vi hemkunskap, eftersom det har gått bort massa lektioner de senaste veckor. har haft lov, studiedagar och så. och dom dagar vi har haft hk så har jag varit sjuk eller något annat. så idag ska vi alltså redovisa någonting som jag inte vet ett skit om.. men jag skulle få göra några uppgifter eller nått så jag vet vad vi håller på med. sen nästa vecka har jag fysikprov på tisag, språk på fredag och ett oförberett hkprov också... haha känns sådär eftersom jag har varit sjuk...
men sen efter skolan ska vi fara på stan och köpa en present till javaneh som fyller år idag! grattis till henne!
men nu slutar vi så jag ska börja dra mig mot hemkunskapen. pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0