i've got everything i always wanted, i'm living a dream!



ser ni likheten? jag underar faktiskt om det inte är han som spelar båda;)

just nu sitter jag bara och lyssnar på musik, har inte så mycket annat att göra.
jo egentligen borde jag nog plugga till spanskan, men jag känner bara inte för det..
ska se på ugly betty nu om 5 min.. sen desperate housewives nice nice.
orkar inte att vi har två prov till i veckan:(((  jag dör... haha, mamma vad trött jag är på skolan.
snart är det sommarlov!! fast det kommer gå sjukt snabbt, kommer kännas som att man är ledig två dagar sen ska man till skolan igen, och då är det nian vi ska börja. jag vill inte, jo för då regerar man på skolan, bara det är positivt. man ska välja linje, sin utbildning. haha jag vet inte vad jag vill bliiiiii åååååååååååååååh

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom var as lika!

2009-05-12 @ 20:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0