OOOOOPPPSS!!



lördag 23/01-09
hej! idag slutade vi typ tio över två? as nice, ikväll ska jag vara med kajsa, rebecca och javaneh. ska bli trevligt.
hittade en jätte vacker bild från typ början av sjuan.. sjukt vacker jag var!


dom flesta kommer säkert ihåg det här, hur kul det var. haha, jag måste bara förklara hur vet var. jo vi var och åkta skrana, slalom och allt på bräntisbacken med klassen. det blåste ju fruktansvärt mycket men jag och kajsa skulle självklart åka en sista gång, på samma skrana alltså. och sen var vi mitt i den brantaste biten och så kom en "liten" vindpust och vi välte och jag skrapades med ansiktet ner förbacken med kajsa på mig, eller typ. hon rullade över mig några gånger. och så stannade vi, och jag kände bara hur kallt det var i ansiktet, hur bara allt hade domnat bort, och att jag hade jätte ont i näsan. försöker ta mig upp i all vind skrattandes, för det var ju samtidigt faktiskt ganska kul, ja. och kajsa säger skrattandes: oj, elina gick det bra? och jag svarar jadå med ansiktet ner mot marken: hahahah ja! och tittar upp och ser hur kajsas ögon fylls med tårar, eller fylls.. men hennes ögon blev "blötare", ja och hon säger: elina... du blöder jätte mycket. och jag ba: haha säkert. och sätter fingrarna mot kinden och kollar på dom, fullt med blod. vi springer upp till nån lärare som står där och får lite hjälp. ja och så här såg jag ut efter två dagar. men ja, på ena mitt öga är ögonfransarna kortare än dom andra för att dom fastnade i såret och gick av. och jag kan säga att jag fortfarande konstigt nog har ont i näsan. fin jag är, eller hur?

Kommentarer
Postat av: ee

Nice

2009-01-30 @ 16:56:04
Postat av: jennybajsapa.

du var juh sjukt söt dåååååå! (a)

2009-01-30 @ 16:56:31
URL: http://jennyfisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha scarface!:)

2009-01-30 @ 16:57:18
Postat av: KAJSA

ÄLSKAR DEJ SÖTIS, fan va roligt de va ändå:]

2009-01-30 @ 16:59:48
Postat av: Anonym

fyfan vad läskigt!

2009-01-30 @ 17:02:13
URL: http://javiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint=)

2009-01-30 @ 17:13:21
Postat av: Anonym

komdom...

2009-01-30 @ 17:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0