jag är snyggare än du x1000000

HAH jag orkar inte

hallå folketttttt! igår kom jag och kajsa hem mellan elva halv tolv och så tittade vi på tv och satt vid datorn. tillslut somnade vi vid tre. sen så vaknade vi klockan elva för att elin ringde. och sen gick vi på stan och köpte hårfärg till kasja och örhängen till mig. sånna här vita pärlor. sen när jag skulle ta på mig dom så lossnade ena pärlan. så jag ska typ gå tillbaka med dom sen. pappa ska lämna in min mobil på lagning också.. jag hoppas den går att laga den är ju helt cp. just nu vill jag nog egentligen bara sova.. men ja, det är väl en massa kul på tv ikväll så man får väl ta en kall dusch och klara sig till kvällen;) ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lite lugnt. men nu ska jag gå och hjälpa mamma att stryka några gardiner, ses!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0