jag luktar choklad

kom just hem från stan. har varit med sofia,erik,linus och simon. men sen stack erik och sofia så jag, simon och linus for och köpte power king på hemköp till ikväll istället. sen for jag hem och det var kallt som satan. och nu sitter jag här med tjocksockar kofta mössa och vantar ;p

ikväll ska jag till ersmark med sofia, linus, simon, erik, sebastian och tusen fler männsikor. frågan är bara hur jag ska komma dit.. om jag åker buss kanske, ja vi löser det säkert på nått sätt.

imorgon fyller världens bästa år! grattis jennyyy!! jag ska köpa någonting riktigt fint åt dig som du ska få sen. vet bara inte vad än, jo jag har en grej;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0