jag är din föralltid

hejjj
idag var det skridskor på idrotten. skit kallt typ 19999 minus grader? och imorgon är det samma sak, skridskor.... haha, på läxhjälpen idag hade jag lite tid över så jag spelade lexia hänga gubbe, fast det är länder. fast linus trodde det va ord! hahah söt. men sen var vi bäst:Ooooooo



härmed lovar jag dyrt och heligt att sluta nedvärdera mig själv,
våga säga vad jag egentligen tycker, lägga av med att jämnföra
mig med andra och sluta gömma mig längst bak i klassrummet.
därtill ska jag även acceptera mitt utseende,
älska mig själv fullt ut och vara säker på den jag är.

Kommentarer
Postat av: bäck

söt :)

2009-02-04 @ 11:02:23
URL: http://emmabexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0