Why me?

Godkväll! Eller kanske godmorgon? iallafall, jag for till Sofia vid sju tiden ungefär. Vi såg på talang och åt godis typ. Hon lurade i mig att hon skulle flytta till Boden, jag blev så ledsen att jag började gråta.. Hon är taskig. Mamma, pappa och Victor är hon våra kära ex grannar, dom borde komma hem snart känns det som. Funderar på att gå och sova, behöver lite sömn efter en jäkla lång vecka. Imorgon tror jag jag skulle vara med Sofia, Linus och några, vet inte riktigt än. Men det blir nog något trevligt hur som helst. Jaja, ska gå och ge mina små kaninos mat sen blir det att hoppa i säng och se på tv ett tag tror jag!

Pusshejs!;*

MolleBajs!(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0