I got a reason to cry

Hej! Igår gjorde jag typ inget, satt och kollade på tv när simon ringer och säger att jag ska gå till preem (har typ 150 meter dit), ja och jag går dit men han är inte där? Jag står och åller på att frysa ihjäl eftersom jag inte hade någon jacka. Dom hade tydligen cyklat fel, men dom kom tillslut. Då fick vi sitta i trappen för att simon är allergisk mot pälsdjur. Och sånna har jag rätt så många av, haha Idag ska jag nog mest ta det lite lugnt hade jag tänkt, och plugga måste jag verkligen göra! Nu ska jag gå och se om vi har någon frukost. pusshejs:)


Kommentarer
Postat av: mette

kan jag lova att jag har!

hon säger ju bara att hon har lämnat igen det.. ;/

2009-04-05 @ 13:11:08
URL: http://mettews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0